برنامج التدريب الصيفي للطلاب والخريجين في مجال المحاسبة من وفرها Waffarha summer internship program

للطللاب والخريجين الجدد الذين يتوقون إلى ممارسة مهنة في المحاسبة ، لدينا أخبار رائعة! تقدم وفرها برنامج تدريب صيفي 2023 يمنحك خبرة عملية وعملية في مجال المحاسبة. إذا كنت مهتما بالتقدم لهذه الفرصة المثيرة قد حان الوقت لأكتساب الخبره في مجال المحاسبة علي يد كوارد مدربة وموهلة على ذلك . 

برنامج التدريب الصيفي للطلاب والخريجين في مجال المحاسبة من وفرها Waffarha summer internship program


معلومات بسيطع عن وفرها كوم


منين جت فكرة وفرها.كوم؟
بطبعنا كمشتريين لكل حاجة وأي حاجة... فمفيش مرة سمعنا فيها كلمة السعر إلا وفكرنا أن دايما السعر هيكون كبير وعالي ... ولأن مفيش مرة حد سأل عن سعر حاجة ولما سمعه قال "بس كده"-وده على أساس أن السعر صغير جدا بشكل مش معقول- فمسألة السعر لناس كتير بقت علامة مميزة وتصنيف أساسي لقائمة مشترياتهم; فتبدأ رحلة البحث على أقل سعر وأحسن جودة لكل حاجة من أول وأصغر حاجة بتبدأ من 5 و10 جنيه ولحد السفر والرحلات المميزة أو حتى فرح ليلة العمر واللي غالبا بيبقى أغلى حاجة وأكتر حاجة متهورة بيتدفع فيها فلوس كتير على الفاضي.. لذلك بيبقى أكترنا معندوش ثقة وحب مغامرة خصوصا مع الأماكن الجديدة والخدمات اللي مجربهاش وميعرفش متوسط أسعارها سواء كانت جنب بيته أو بعيدة شوية .
طب الحل كان ايه؟

الحل أن أنت وأنا كمستخدمين نتشجع شوية ونروح نجرب بنفسنا علشان نعرف الأسعار ونتعرف على الجديد ويحصل اللي يحصل... ولا الفكرة جريئة حبتين؟؟!!
طب خلاص الحل التاني موجود وهو ده من الأساس اللي بدأنا شغلنا واحنا بنفكر فيه.. فكرنا أننا كفريق تسويق نروح نفاصل –بنفسنا بدالك- مع أصحاب المحلات والمتاجر الكبيرة اللي بتتعامل بنفسك معاها كل يوم أو لسه بتفكر تتعامل معاها... نفاصل؟ أنا قلت نفاصل؟ أيوة لأن ده كان التفكير الوحيد لناس كتير بمجرد ماتشوف أن المنتج أو الخدمة اللي عايزها مفيش عليها عرض أو أوكازيون فتضطر تقوم بالخطوة الجريئة دي وهي -الفصال- أو تستنى لما يجي الأوكازيون !

شروط برنامج التدريب الصيفي للطلاب والخريجين في مجال المحاسبة من وفرها Waffarha summer internship program


  • للطلاب والخريجين الجدد
  • مهارات تواصل جيدة
  • غير محدد كلية معينة
  • جميع الكليات ذات العلاقه بمجال المحاسبة
  • شغوف ولدية القدرة على التعلم
  • مدة التدريب 3 شهور 

طريقة التقديم في برنامج التدريب الصيفي للطلاب والخريجين في مجال المحاسبة من وفرها Waffarha summer internship program


يتم التقديم على برنامج التدريب الصيفي للطلاب والخريجين في مجال المحاسبة من وفرها Waffarha summer internship program عن طريق الفورم المخصصة لذلك  وبعد الأنتهاء من فتره التقديم  يتم فرز طلبات التقديم وبعدها يتم التواصل مع المقبولين لتحديد باقى التفاصيل في حالة وجود انترفيو أو التواصل لمعرفة معاد وحضور التدريب مباشرة ويتم التقديم في برنامج التدريب الصيفي للطلاب والخريجين في مجال المحاسبة من وفرها Waffarha summer internship program عن طريق هذا اللينك :

- للتقديم في التدريب : أضغط هنا 
- للأطلاع على مصدر التدريب : أضغط هنا 
- للمزيد من فرص التدريب ومتابعة خطوات التدريب :
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-